دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

مایکروسافت در صدد خرید اکوسیستم کتاب های الکترونیکی نوک با پرداخ

به نظر می رسد مایکروسافت دارد قطار حضور خودش در عرصه پست پی سی را جدی تر از قبل، به جلو می راند. TechCrunch اسنادی را به دست آورده که نشان می دهد سران ردموند امیدوار به خرید دارایی های دیجیتال Nook Media به ارزش 1 میلیارد دلار هستند. حتما می دانید که برند نوک زیر مجموعه Barnes & Noble در کسب و کار کتاب های الکترونیکی است و کتابخوان ها و تبلت های نوک نیز از رقبای جدی برند کیندل (متعلق به آمازون) هستند.

بر طبق همین اسناد مشخص شده که تبلت های سری نوک دیگر از سال 2014 تولید نخواهند شد و در عوض تمرکز بر ارائه محتوا از طریق دستگاه های ساخت شرکای دیگر قرار خواهد گرفت. اما برنامه ای برای لغو تولید کتابخوان های نوک وجود ندارد.

TechCrunch می نویسد در حالی که ارزش کلی بارنز-اند-نوبلز در حدود 1.66 میلیارد دلار تخمین زده می شود، رقم پیشنهادی مایکروسافت برای خرید کسب و کار کیندل، بسیار کمتر از ارزشگذاری های قبلی است که معادل 1.7 میلیارد دلار بود.

مایکروسافت هم اکنون 16.8 درصد از شرکت Nook Media را در تملک خود دارد ولی تصاحب کامل آن، بسیار منطقی است. به خصوص در دوره و زمانه فعلی که رقبای قدری مثل آمازون و اپل در زمینه عرضه محتواهای متنی، فعال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد