دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

آموزش حرفه ای اکسل ۲۰۰۳ به صورت پی دی اف

اکسل , Excel

مجموعه آموزشی اکسل ۲۰۰۳ که به صورت پیشرفته برای شما کابران سایت بیندانلود آماده کرده ام . این مجموعه به فرمت پی دی اف (PDF) بوده و نیاز به نرم افزار های پی دی اف خوان نظیر ادوب ریدر می باشد .البته قبلا بنده در این پست آموزش اکسل به صورت مقدماتی را به دوستان ارائه کرده بودم و قول داده بودم که در آینده آموزش حرفه ای اکسل را نیز قرار دهم . به نظر بنده اول آموزش مقدماتی اکسل را مطالعه کنید و سپس اقدام به دانلود مجموعه آموزش اکسل ۲۰۰۳ که در ادامه ی این پس قابل دانلود است، دانلودکنید. این مجموعه توسط آقای بهرام صمدیان گرد آوری شده است.

اما توضیحات مختصر در مورد نرم افزار، منو های آن و احتیاجات سخت افزاری:

Excel یک نرم افزار صفحه گسترده (Spread Solution) است. از Excel برای محاسبات ریاضی ، آماری و نمودار کشی استفاده می شود . برای مطالعه ی این کتاب الکترونیکی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی مقدماتی با محیط Windows داشته باشند .نصب و اجرا اکسل
جهت نصب و اجرای نرم افزار Excel باید مجموعه Office را خریداری کرده و اقدام به نصب مجموعه آفیس کنید، که البته اکسل نیز جز مجموعه افیس می باشد و همراه نرم افزار های دیگر آفیس همچون ورد ، پاور پوینت ، اکسز، … قابل نصب می باشد. در هنگام نصب گزینه هایی برای مشخص کردن نصب دیگر برنامه های این مجموعه وجود دارد. شما گزینه ی اکسل را فعال کنید.

ورود به محیط Excel

Excel جزء نرم افزار های گروه Office می باشد . نرم افزار های Office نصبی می باشند. پس به طور پیش فرض در منوی Program قرارمی گیرند. برای ورود به محیط Excel مسیر زیر را طی میکنیم : Start/ Programs/ Microsoft Excelاحتیاجات سخت افزاری

برای اجرای اکسل نیاز به سیستمی با مشخصات ذیل می باشد :

حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم ۲۳۳ - ۱۶ مگابایت Ram - حدود ۶۰۰ مگا بایت فضای آزاد تعریف صفحه گسترده : صفحه گسترده این امکان را فراهم می نماید که داده ها را بصورت سطر و ستون وارد نمائید .بعد از وارد کردن داده ها عملیاتی نظیر محاسبات ، مرتب سازی و فیلتر نمودن را روی آنها انجام داده، همچنین می توان این داده ها را چاپ کرده و نمودار هایی بر اساس آنها ایجاد کرد.

انواع صفحه گسترده

اولین صفحه گسترده VisiCalc در سال ۱۹۷۸ به بازار آمد. این صفحه گسترده از نخستین ”برنامه های کاربردی عالی ” محسوب می شد. لوتوس ۱و۲و۳ در سال ۱۹۸۳ به بازار آمد و برای مدت طولانی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داد. کواتروپرو و اکسلExcel در سال ۱۹۸۷ به بازار معرفی شدند که هر دو تحت محیط گرافیکی Windows عمل می کردند. اجزاء پنجره Excel
با اجرای Excel پنجره ای باز می شود که شامل اجزاء زیر است :
۱- نوار عنوان برنامه (Title Bar) نواری است که بالاترین بخش پنجره محسوب می شود. این نوار شامل نام محیط( Microsoft Excel ) و نام Book و دکمه های هدایت ( Caption Button) که شامل دکمه های مربوط به بستن، بزرگ نمایی و کوچک نمایی پنجره میباشد است.
۲- فهرست انتخاب اصلی یا نوار منو (Menu Bar ) منو به معنی لیست انتخاب میباشد و میتوانیم دستور مورد نظر را از منو انتخاب کرده ، اجرا کنیم.
۳- نوار ابزار (Tool Bar ) در زیر نوار منو ، نواری وجود دارد که فرمانهای موجود در منوها را به شکل یک ابزار در اختیار کاربر قرار میدهد. بعضی از این ابزار ها ممکن است در منو ها وجود نداشته باشد. به طور پیش فرض دو نوار ابزار Standard و Formatting فعال هستند.
۴- نوار فرمول (Formula Bar) از این نوار برای ایجاد ، ویرایش و نمایش فرمولها استفاده میکنیم این نوار مختص محیط Excel می باشد.
۵- نوار انتخاب صفحه کاری (Sheet Bar) در قسمت پایین پنجره کار پوشه نواری وجود دارد که میتوان Sheet مورد نیاز برای کارکردن را انتخاب نمود. برروی این نوار عناوینی مثل Sheet1, Sheet2, …. وجود دارند که با Click کردن روی هر کدام ، کاربرگ مورد نظر باز خواهد شد.
۶- سطر وضعیت (Status Bar ) در زیر نوار انتخاب کاربرگ ، نواری به نام سطر وضعیت وجود دارد که وضعیت جاری برنامه را نمایش می دهد.

در صورت استفاده از صفحه کلید و وارد نمودن اطلاعات زیاد بهتر است از صفحه کلید جهت حرکت در کاربرگ استفاده شود. کلیدهائی که برای حرکت در کاربرگ بکار می روند عبارتند از :
کلیدها رفتن به
Enter یک سِل به پائین یا سِل بعدی
Shift + Tab یک سِل به چپ
Shift + Enter یک سِل به بالا
Down Arrow و Up Arrow یک سِل در جهت تیرک
Left Arrow و Right Arrow یک سِل در جهت تیرک
Ctrl + Left Arrow و Ctrl + Right Arrow یک سِل به راست یا چپ محدوده جاری
Ctrl + Down Arrow و Ctrl + Up Arrow یک سِل به بالا یا پائین محدوده جاری
Home اولین سِل ردیف
Ctrl +Home اولین سِل در کاربرگ
Ctrl + End آخرین سِل فعال در کاربرگ
Page Up یک صفحه بالاتر
Page Down یک صفحه پائین تر
Alt + Page Up یک صفحه به سمت چپ
Alt + Page Down یک صفحه به سمت راست
Ctrl + Page Up کاربرگ قبل
Ctrl + Page Down کاربرگ بعد
Ctrl + G یا F5 کادر مکالمه Go to را باز می کند

دانلود آموزش حرفه ای اکسل باحجم ۵ مگابایت

http://www.dl.bindownload.net/SoftWare/PDF/LearnExcelFullBook-www.bindownload.com.rar

پسورد: www.bindownload.com

ابزاری برای دریافت گزارش لحظه به لحظه از سخت افزار سیستم - PassM

PassMark BurnInTest Pro v5.3.1026

امروزه بسیاری از کاربرانی که با سیستم های کامپیوتری آشنایی چندانی ندارند ، در زمان بروز مشکل در سیستم هایشان به شرکت های کامپیوتری مراجعه می کنند تا در این مکان ها اقدام به عیب یابی سیستم و شناسایی مشکلات مختلف نرم افزاری و ساخت افزاری نمایند. امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزارها برای رفع این نیاز کاربران اقدام به تولید ابزارها و برنامه های عیب یابی سیستم در زمینه های مختلف می نمایند. به کمک این نرم افزارها کاربران ، خود قادر به رفع نیازهای مختلف در این زمینه می باشند. در این مطلب شما را با نرم افزاری در این زمینه آشنا می کنیم.

BurnInTest Pro نام برنامه ای می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به عیب یابی در قسمت های مختلف سیستم خود می باشند و در صورت توان نرم افزار در رفع مشکل قادرند تا با ابزارهای موجود در برنامه مشکلات خود را نیز رفع کنند. ارائه گزارش کامل از عملکرد سخت افزاری سیستم و میزان کارکرد هر یک از سخت افزارها در هر لحظه و به صورت OnTime از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. نمایش میزان کارکرد CPU ، فضای اشغال شده RAM ، میزان فضای اشغال شده بر روی هارد و نمایش میزان فضای باقیمانده و … از امکانات این نرم افزار می باشد. این برنامه از تولیدات شرکت PassMark می باشد.

ابزاری برای بهینه سازی سیستم عامل

بسیاری از کاربران امروزه برای نگهداری و مراقبت از سیستم های خود از نرم افزارهای مدیریتی و پاکسازی استفاده می کنند که به وسیله آن ها قادرند تا عملیات بهینه سازی بر روی سیستم خود را به راحتی انجام دهند. این نرم افزارها بیشتر مورد استفاده کاربران مبتدی قرار می گیرد و دلیل آن نیز نا آشنایی این کاربران به قسمت های مدیریتی موجود در سیستم می باشد اما در عین حال کاربران حرفه ای نیز در بسیاری از موارد از این نرم افزارها کمک می گیرند و دلیل استفاده این دسته از کاربران ، منسجم بودن ابزارهای مورد نیاز در یک برنامه می باشد که منجر به تسریع کار می شود.

در این مطلب یکی از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

 

A1Click Ultra PC Cleaner نام نرم افزاری که شما در هر قسمت از آن قادر خواهید بود تا با یک کلیک اقدام به بهینه سازی و رفع مشکلات مربوط به آن بخش نمایید. در این نرم افزار کاربران از ابزارها و امکانات مختلفی نظیر ویژگی های بهینه سازی و پاکسازی و همچنین عیب یابی و رفع مشکلات نرم افزاری سیستم بهره مند می شوند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا با دسترسی سریع به ابزارها عملیات مربوطه را در مدت زمان کمی انجام دهند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- تعمیر مشکلات نرم افزاری موجود در سیستم

- افزایش سرعت کامپیوتر

- پاکسازی فایل های اضافی بدون استفاده

- توانایی به روز رسانی نرم افزار

- قابلیت عیب یابی سیستم

-  دارا 5 پوسته مختلف برای تغییر ظاهر نرم افزار

دانلود با حجم ۱.۲ مگابایت

http://s7.eu.rapidbaz.com/get/3148196/A1Click_Ultra_PC_Cleaner_Wasp.rar

password: notHinGbUtthEbiBlE

 

ابزاری برای برنامه نویسان زبان PHP

ابزاری برای برنامه نویسان زبان PHP

امروزه بسیاری از برنامه نویسان وب ، برای انجام کار خود بر روی یک زبان برنامه نویسی به صورت حرفه ای تمرکز می کنند. یکی از زبان های برنامه نویسی تحت وب که امروزه به میزان زیادی در میان طراحان کاربرد دارد ، زبان PHP می باشد. برای کد نویسی به زبان PHP امروزه بسیاری از شرکت ها نرم افزارهایی را آماده سازی نموده اند که به وسیله آن ها کاربران قادرند تا به راحتی علاوه بر کدنویسی اقدام به عیب یابی کد های خود نیز نمایند که در وب سایت ما نیز تاکنون تعدادی از این نرم افزارها به شما معرفی شده اند. از زبان برنامه نویسی php می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی پیشرفته تحت وب نیز یاد کرد ، زیرا برنامه نویسان به کمک کدنویسی های مربوطه قادر تا ارتباطی را میان یک وب سایت با زبان php با یک پایگاه داده نظیر MySQL بر قرار نمایند که کاربرد چنین ویژگی در زمانی به چشم می آید که برنامه نویس قصد طراحی یک وب سایت پویا با قابلیت هایی همانند عضو گیری را دارد. متاسفانه امروزه در گشور ما بسیاری از برنامه نویسانی که با زبان PHP کار می کنند با زبان برنامه نویسی پایگاه های داده ای اشنایی کاملی ندارند و در بسیاری از زمان ها در هنگام برنامه نویسی برای یک وب سایت پویا دچار مشکلاتی می شوند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن چنین برنامه نویسانی از مشکلاتشان کاسته می شود.

 

PHPRunner نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی همچون کد نویسی و طراحی سایت مورد نظر خود قادرند تا بدون آشنایی به زبان های برنامه نویسی پایگاه های داده برای وب سایت خود DataBase طراحی نمایند. در این نرم افزار به کمک ابزارهای مختلف قرار داده شده تنها کافیست تا کاربران اطلاعات و مشخصات نوع پایگاه داده خود را انتخاب کنند ، سپس برنامه به آن ها در امر ساخت پایگاه داده مورد نظر و چگونگی ارتباط آن میان با وب سایت اقدام می کند. این نرم افزار از محصولات شرکت XLineSoft می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- استفاده آسان از نرم افزار با استفاده از ابزار wizard

- اضافه کردن ، ویرایش ، مشاهده ، کپی و پاک کردن صفحات

- قابلیت اتصال به فضای وب مورد نظر به کمک ابزار FTP موجود در نرم افزار

- قابلیت ساخت صفحات PHP . محافظت از آن ها به کمک نام کاربری و رمز عبور

 و ... .

دانلود نسخه کامل:

http://s7.eu.rapidbaz.com/get/3146428/PHPRunner.v4.1-YAG.ZIP

سریال نامبر:

Name: Reinhard Breitner
Code: EH2VQFZ-ZSFFC-QF4PB-NLYU2-HMVYJ-PVLL2

گرفتن سریال نامبر برنامه ها از گوگل

میخواین بدونین چطوری یه سریال نامبر برنامه رو خیلی راحت گیر بیارید اگه از عبارت زیر تو جستجوی گوگل استفاده کنین بدون مراجعه به سایت خاصی سریال نامبر برنامه مورد نظرتون رو میگیرین.
کد:

appname 94FBR

بجای
appname نام برنامه رو بنویسین.بعد به زیر لینکهایی که گوگل بعنوان جواب بهتون میده دقت کنین.سریال

رو میبینین!!!

دانلود برنامه های عیب یابی سیستم با حجم بسیار کم

چند تا برنامه مهم و کاربردی که سیستم شما را چک وعیب یابی و رجیستری سیستم را
تعمیر می کند .

 به خصوص وقتی که سیستم شما فیل مخفی را نمی تواند نشان دهد .
کم حجم می باشند دانلود کنید برای چک کردن و عیب یابی سیستم شما شاید لازم باشد
. در ابتدا از حالت rar خارج کرده

همانند فایل بندی طبق شماره ها نصب و کمی منتظر باشید چون ممکن است کمی زمان
ببرد .

 موفق باشید

Utility 2.rar
4K Download 
 

کرک کردن Nod32 نسخه 3 تا سال 2050 (متد جدید) و مسایل مربوط

سلام خدمت دوستان ...

با استفاده از این کرکی که در قسمت ضمیمه قرار داده شده است و با مطالعه دقیق آموزش میتوانید آنتی ویروس Nod32 خود را تا سال 2050 آپدیت نمایید .

این کرک نسخه trial نرم افزار که در اصل 30 روز می باشد رو به پانزده هزار و خورده ای تغییر میده... حتی دیگر نیاز به وارد کردن Username / Password اصلی جهت آپدیت نرم افزار نیست .

مهم : لازم بذکر است طبق گفته خود سازنده، این کرک از نسخه ی 3.0.621.0 به بالا عمل میکند .
( هم در نسخه آنتی و هم در نسخه اسمارت سکوریتی {حفاظت از شبکه} قابل استفاده می باشد. )

1- نحوه کار به شرح زیر است :

بعد از نصب کامل آنتی ویروس NOD32 نیازی به Restart کردن سیستم نیست و اقدام به نصب کرک می نماییم .

با استفاده از کلید میانبر Ctrl + Alt + Delete وارد Task Manager ویندوز خود شده و سپس طبق تصاویر زیر تغییرات را اعمال کنید :







2- روش نصب کرک :

فایل مربوطه رو از قسمت ضمیمه ها دریافت کرده و آنرا در پوشه ی مربوط به NOD32 نصب نمایید .

سیستم را Restart کرده و بعد از بالا آمدن ویندوز با خیال راحت و مجانی آنتی ویروس خود را تا سال 2050
حتی بدون وارد کردن Username / Password آپدیت نمایید .

اینم تصاویری از محیط برنامه بعد از آپدیت :






فایل ضمیمه را از قسمت زیر میتوانید دریافت نمایید :
 

خودتان ویروس درست کنید ولی دیگران را اذیت نکنید

 

برنامه Flash Beep! یک شبه ویروس است که دو قابلیت ویندوز را فعال میکند: یک صدای بیپ صفحه کلید و دو چشمک زدن صفحه نمایش زمانی که صدایی از آن خارج می‌شود. اگر این دو قابلیت را با هم فعال کنید با هر بار فشار دادن یکی از کلیدهای صفحه کلید یک صدای بیپ می‌شنوید و متعاقبآ مانیتور چشمک میزند و بدین ترتیب صفحه کلیدتان از کار می‌افتد! البته ناراحت نباشید زیرا به راحتی می‌توان آن را به حالت قبلی برگرداند. در ضمن این ویروس هیچ خسارتی در پی نخواهد داشت.

 

بدین منظور دو فال REG با نام‌های Reg-on.REG و Reg-off.REG با برنامه‌ی Notepad درست کنید بدین ترتیب با دبل کلیک بر روی Reg-on.REG ویروس فعال شده و بعد از بوت کردن کامپیوتر از نو کار می‌کند و با دبل کلیک بر روی Reg-off.REG ویروس غیر فعال شده و با ریبوت دوباره از کار می‌افتد.

دقت کنید وقتی بر روی فایل‌های Reg کلیک می‌کنید باید بعد از آن yes را بزنید تا فایل ریجستری کار کند.

دقت کنید: چون این مینی ویروس صفحه کلید را از کار می‌اندازد در صورت استفاده از چند Account جداگانه در ویندوز و داشتن پسورد پسوردها را پاک کنید که مشکلی پیش نیاید.

 

و حالا مت فال Reg-on.REG که باید در نوتپد بنویسید

Windows Registry Editor Version 5.00

 

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\Keyboard Response]

"Flags"="127"

 

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\SoundSentry]

"Flags"="3"

"WindowsEffect"="3"

 

 

و متن فایل Reg-off.REG

Windows Registry Editor Version 5.00

 

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\Keyboard Response]

"Flags"="126"

 

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\SoundSentry]

"Flags"="2"

"WindowsEffect"="0"

 

 

دقت کنید هر دو فایل را با پسوند .Reg سیو کنید (طریقه سیو کردن با پسوند .Reg » روی Save As کلیک کرده و Save As Type را روی All Files گذاشته و در قسمت File Name تایپ می کنید Reg-on.REG یا Reg-off.REG و Save را میزنید)

حالا ویروس شما آماده است و شما می‌توانید برای سرگرمی و نه اذیت و آزار دیگران استفاده کنید.

از هارد دیسکتان محافظت کنید

 

اونایی که تا حالا هارد دیسکشون سوخته باشه خوب حرف منو میفهمن که از بین رفتن هارد دیسک چقدر درد آوره! همه فیلم‌ها، عکسها، برنامه‌ها و فایل‌های مهمتون طوری به فنا میره که تا 2-3 هفته حسابی ناراحت میشین

از عوامل و نشانه‌های رو به موت بودن هارد دیسک، هنگ کردن کامپیوتر در موقع کپی کردن فایلها، یا شنیدن صدای خش خش (یا صدایی شبیه خورد کردن برگ خشک یا نون خشک) از هارده، تو این مورد دوم توصیه میکنم فایلها و عکسهای مهمتون رو بک‌آپ بگیرین که هر لحظه احتمال به فنا رفتن هاردتون هست.

 

علتهای اصلی سوختن هارد هم گرم شدن بیش از حد، یا ویروسی شدن یا خیلی موارد دیگس، شما میتونید با چک کردن به موقع هارد دیسکتون از بروز چنین مشکلی جلو گیری کنید.

برنامه‌های زیادی واسه چک کردن و عیب‌یابی هارد موجوده اما اگه میخواید هاردتون رو به بهترین نحو مراقبت کنید سعی کنید از برنامه‌ها و چک دیسک‌های برند هارد خودتون استفاده کنید.

 

در زیر برنامه های مختلفی برای چک کردن انواع و اقسام برند های هست.

 

 

·         هــاردهای Maxtor و Seagate :

بیشرین هاردهای موجود در بازار هارد مکستوره. مکستور توسط شرکت سی گیت در سال 2006 خریداری شده ولی هنوز هم تو بازار به این نام شناخته میشه. به هرحال، برای هاردهای سی گیت و مکستور بهتره که از برنامه SeaTools for Windows استفاده کنید. که همه انواع هارد رو عیب‌یابی میکنه. (ورژن داس این برنامه هم موجوده)

 

 


·         
هــاردهای Hitachi :

معمولا هارد همه نوت بوک‌ها و لپتاب‌ها هیتاچیه، برای عیب یابی و رفع نقص این هاردها خوبه که از برنامه Drive Fitness Test استفاده کنید. این برنامه حتی کابل‌ها و درجه حرارت هاردتون رو هم چک میکنه. فقط کافیه بعد از دانلود برنامه اونو رو یه سی‌دی رایت کنید و کامپیوترتون رو از روی اون سی دی بوت کنید.

 

 

 

·          هــاردهای Samsung :

برنامه HUTIL Drive Diagnostic Utility که فقط مخصوص هاردهای سامسونگه.

 

 

 

·          هــاردهای Fujitsu :

Diagnostic Tools برنامه مخصوص هاردهای فوجیتسوه ولی میتونید باهاش انواع هاردها با برندهای مختلف رو هم چک کنید.

 

·          بــرنامه کلی:

اگه برنامه‌ای برای مدیریت وسیع بر روی هاردتون و عیبیابی و رفع عیب میخواید بهتره که یه نسخه از برنامه Ultimate Boot CD دانلود کنید. که هم ورژن ویندوزی و هم ورژن داسیش موجوده.

افزایش سرعت سیستم با RAM Booster 1.30

افزایش سرعت سیستم با RAM Booster 1.30
نرم افزار کاربردی

نرم افزار RAM Booster با خالی کردن فضای رم که بی خودی اشغال شده است باعث افزایش سرعت سیستم می شود. و احتیاجی نیست برای افزایش سرعت سیستم خود رایانه خود را ریست کنید. شما می توانید با نرم افزار RAM Booster در تمام لحظات حافظه رم را چک کنید. همین طور نرم افزار با مانیتور کردن حافظه مجازی و اطلاعات سی پی یو آمار دقیق تری از سرعت سیستم خود بدست آورید. این نرم افزار می تواند ۹۹۹۹ مگابایت رم را پشتیبانی کند.

 



دانلود نرم افزار با حجم ۲.۱ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com