دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

Astalavista Security Toolbox DVD 2008 v5.0

سته امنیتی ارائه شده در این محصول که با نام AstalaVista Secuirty ToolBox در اختیار شما قرار می گیرد متشکل از بخش های مختلفی می باشد. در این بسته امنیتی می توان به قسمت های مختلفی دسترسی داشت که به صورت منظم و دسته بندی شده کاربران مبتدی را قادر می سازد تا با کمی سعی و تلاش به یک هکر تبدیل شوند.
ویژگیهای این نسخه:
۳۵۲ دسته بندی و زیر مجموعه برای دسترسی آسان
مشتمل بر ۵۹۴۴ ابزار مفید است!

Astalavista's Security Toolbox DVD is considered to be the largest and most comprehensive Information Security archive. As always we are committed to provide you with a resource for all of your security and hacking interests, in an interactive way! The Information found on the Security Toolbox DVD has been carefully selected, so that you will only browse through quality information and tools. No matter if you are a computer enthusiast, a computer geek, a newbie looking for information on "how to hack", or an IT Security professional looking for quality and up to date information for offline use or just for convenience, we are sure that you will be satisfied, even delighted by the DVD!

Download Link:

http://rapidshare.com/files/124273120/avtb2008v5.rar

Password:just4you

Ideal Administration 2008 8.4

n یک نرم افزار ایده آل برای مدیریت شبکه های محلی ویندوز NT, XP, 2000 , 2003 و Vista می باشد که تمام ویژگی های لازم را برای اداره کردن کاربران فراهم میکند . همچنین بوسیله این برنامه میتوانید یک شبکه خصوصی یا اینترنتی ایجاد کرده و روی آن نظارت کامل داشته باشید , این برنامه میتواند کلیه فایل ها و اسناد , چاپگرها , نرم افزارها و ... را به اشتراک سایر استفاده کنندگان شبکه قرار دهد . همچنین میتوانید روزانه کلیه فعالیتهای صورت گرفته در شبکه را مشاهده نمایید .

Ideal Administration offers centralized administration for Windows NT/2000/2003 domains. It simplifies the administration of Windows NT/2000/2003 networks by integrating all functionalities needed to manage user accounts, servers and domains.
Download Link:

http://rapidshare.com/files/128559217/ideadminisr.rar

ترکیب تصاویر مختلف با ZeallSoft FunPhotor 2008

نرم افزار ZeallSoft FunPhotor ابزاری جهت ترکیب تصاویر با یکدیگر می باشد و علی الخصوص ترکیب چهره تصاویر کاربرد زیادی دارد که از ویژگی مهم این نرم افزار می توان به راحتی کار با آن اشاره نمود که با چند کلیک و تنها چند مرحله تصویری جالب و سرگرم کننده بسازید و تصاویر صورت خود یا دوستانتان را به جای تصاویر صورت افراد مشهور یا هنرپیشگان یا حتی حیوانات یا با این نرم افزار میتوانید مثلا عکس خودتان یا دوستانتان را در اسکناس 100 دلاری قرار دهید! البته خود این نرم افزار دارای تصاویری نمونه زیادی از می باشد که در صورت register شدن به سایت می توانید براحتی از آنها در خلق اینگونه تصاویر استفاده نمایید همچنین می توانید جای اعضاء صورت را تغییر دهید. این نرم افزار همچنین از انواع دوربین های دیجیتال پشتیبانی نموده و براحتی می توانید تصاویر گرفته شده با دوربین های دیجیتال شخصی را وارد این نرم افزار نمایید و ویراش کنید.

 

ادامه مطلب ...

ایجاد آلبوم های متحرک از عکس های گرفته شده Photo Slide Show Albu

با این نرم افزار می توانید عکس های خود را به صورت آلبوم های متحرک تبدیل کنید.

ویژگی های این نرم افزار :

    * امکان ایجاد آلبوم های زیبا با فرمت فلش
    * پشتیبانی از فرمت های JPG, JPEG, GIF, BMP, and PNG
    * امکان انتشار آلبوم در اینترنت بوسیله ی سرویس FTP
    * قابلیت رایت آلبوم بر روی سی دی و دی وی دی



 

دانلود با حجم ۱۰.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Easy GIF Animator v4.7 طراحی انیمیشن های GIF

تصاویر متحرک و انیمیشن GIF یکی از پر کاربرد ترین فرمتها در صفحات وب است , که اکثرا به منظور جلب توجه بازدید کننده مورد استفاده قرار می گیرند. حال اگر ما بخواهیم خودمان یک تصویر متحرک را به سادگی با فرمت GIF بسازیم , چه می کنیم؟

ادامه مطلب ...

داشتن بهترین کارایی سیستم با Ashampoo PowerUp v3.20

سیستم عامل ویندوز معمولا بقدری پیچیده است که فقط کاربران حرفه ای و باتجربه می توانند آن را طوری تنظیم کنند که بهترین کارایی را داشته باشد. ویندوز ویستا نیز از این نظر تغییر چندانی نکرده است و مانند نسخه های قبلی ویندوز ، پیچیده است. علاوه بر این خیلی از تنظیمات تغییر نام پیدا کرده اند و مکانشان تغییر کرده است که حتی کار را سخت تر از قبل کرده است.

ادامه مطلب ...