دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

دانلود - آموزش - سورس کد - کنکور - برنامه

SMS های عاشقانه


از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم..praying

دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم. تمومی نداره! تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم..kiss

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!

ادامه مطلب ...

کتاب راهنمای تحلیل و سرمایه گذاری در بورس

               


ردیف

نام کتاب

نویسنده

زبانفرمت

حجم

دریافت

1

دانلود کتاب رایگان راهنمای تحلیل و سرمایه گذاری در بورس

توسعه کارآفرینی

FA

PDF

1.34MB

Download

یکپارچه سازی رجیستری Quicksys RegDefrag 2.0

 

رجیستری نیز فایلی است بر روی هارد که با نصب نرم افزار های متفاوت و کار با ویندوز نظم ذخیره سازی آن به هم می خورد و سرعت کاز با آن کاهش می آید اما نمی توان با نرم افزار یکپارچه سازی هارد آن را مرتب کرد به همین منظور سایت کمیاب آنلاین نرم افزاری قدرتمند برای یکپارچه سازی رجیستری و افزایش سرعت آن تهیه دیده است.
Quicksys RegDefrag یک نرم افزار سودمند برای یکپارچه کردن رجیستری با حجمی کم و کارایی ساده اما کارآمد می باشد. همانطور که می دانید رجیستری حتی در حالت معمول کار ویندوز دائما در حال خواندن و نوشتن است و با گذشت زمان این داده ها تکه تکه شده و نظم ذخیره سازی خود را از دست می دهند. نرم افزار یکپارچه ساز رجیستری با حذف کپ ها و تکه تکه شدن همچنین از بین بردن فضای هرز به وجود آمده در فایل رجیستری آن را بهینه سازی می کند.

ادامه مطلب ...

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 205

 

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 205:- مصوبات قانونی درحوزه ICT‌
- استاندارد سازی حوزه فناوری اطلاعات‌
- تصویب کلیات لایحه جرایم رایانه‌ای‌
- ضریب نفوذ اینترنت در ایران‌
- رسانایی‌‌ بدون ‌استفاده ‌از‌ سیم‌
- ورود کروم به عرصه رقابت‌

ادامه مطلب ...

فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.

ادامه مطلب ...

هزینه استفاده از اینترنت Dial-up خود را کاهش دهید!

دیگر صحبت از اینترنت Dial-up کم سرعت کشور ما به موضوعی تکراری تبدیل شده است. بر خلاف کشورهای نه چندان پیشرفته دیگر ، کاربران ایرانی همچنان برای اتصال به اینترنت از سرویس های اینترنت Dial-up استفاده میکنند و تعداد کاربرانی هم که از ADSL استفاده میکنند ناچیز است. ترفندها و نرم افزارهای افزایش سرعت اینترنت Dial-up هم در عمل افزایش سرعتی را به بار نمی آورد چون به نوعی آب از سرچشمه گل آلود است. در این زمان بهترین کار یادگرفتن ترفندهای چگونگی استفاده بهینه از اینترنت Dial-up است. به طوریکه با کمترین سرعت ، بیشترین بازدهی را داشته باشد. این ترفندها بر اساس تجربیات شخصی به دست آمده اند ، در نتیجه با عمل به آنها میتوانید مطمئن باشید استفاده بهینه ای از سرعت کم اینترنت خود داشته اید.

ادامه مطلب ...

تبدیل متن به تصویر به وسیله سایت یاهو!

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید!

ادامه مطلب ...

آماده باش ، پیش از زنگ خوردن گوشی و دریافت SMS!

ر عوالم موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح "تک زدن" و "تک گرفتن" وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

ادامه مطلب ...